Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803
Title: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย |
Authors: | บดินทร์ ยางราชย์ |
Keywords: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน;สำหรับหัวหน้าฝ่าย;คู่มือ;การจัดการข้อร้องเรียน;ข้อร้องเรียน |
Issue Date: | 29-Apr-2564 |
URI: | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803 |
Document ID.: | SD-CLREM-00-00-04 |
Edit Period: | จัดทำครั้งแรก |
Appears in Collections: | Supporting Document : SD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SD-CLREM-00-00-04_คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย.pdf Restricted Access | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.