Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บดินทร์ ยางราชย์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-15T06:13:18Z | - |
dc.date.available | 2021-05-15T06:13:18Z | - |
dc.date.issued | 2564-04-29 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.subject | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน | th |
dc.subject | สำหรับหัวหน้าฝ่าย | th |
dc.subject | คู่มือ | th |
dc.subject | การจัดการข้อร้องเรียน | th |
dc.subject | ข้อร้องเรียน | th |
dc.title | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย | en_US |
dc.type | SD | en_US |
local.documentid | SD-CLREM-00-00-04 | en_US |
local.editperiod | จัดทำครั้งแรก | en_US |
Appears in Collections: | Supporting Document : SD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SD-CLREM-00-00-04_คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย.pdf Restricted Access | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.