Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบดินทร์ ยางราชย์-
dc.date.accessioned2021-05-15T06:13:18Z-
dc.date.available2021-05-15T06:13:18Z-
dc.date.issued2564-04-29-
dc.identifier.urihttp://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803-
dc.language.isothen_US
dc.subjectคู่มือการจัดการข้อร้องเรียนth
dc.subjectสำหรับหัวหน้าฝ่ายth
dc.subjectคู่มือth
dc.subjectการจัดการข้อร้องเรียนth
dc.subjectข้อร้องเรียนth
dc.titleคู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่ายen_US
dc.typeSDen_US
local.documentidSD-CLREM-00-00-04en_US
local.editperiodจัดทำครั้งแรกen_US
Appears in Collections:Supporting Document : SD



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.