Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/1692
Title: | คู่มือการให้บริการของฝ่ายบริหารงานทั่วไป โดยวิธีการ Design Thinking |
Authors: | ฝ่ายบริหารงานทั่วไป |
Keywords: | คู่มือการให้บริการ;Design Thinking;คู่มือให้บริการฝ่ายบริหาร |
Issue Date: | 31-May-2565 |
Abstract: | คู่มือการให้บริการของฝ่ายบริหารงานทั่วไป โดยวิธีการ Design Thinking |
URI: | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/1692 |
Document ID.: | SD-CLREM-01-00-09 |
Edit Period: | 00 |
Appears in Collections: | Supporting Document : SD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
คู่มือการให้บริการที่เป็นเลิศ กรณีศึกษาของฝ่ายบริหาร_31-05-2565.pdf Restricted Access | 3.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
คู่มือการให้บริการที่เป็นเลิศ กรณีศึกษาของฝ่ายบริหาร_31-05-2565.docx Restricted Access | 4.87 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.