Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/804
Title: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับผู้ได้รับมอบหมายงาน |
Authors: | บดินทร์ ยางราชย์ |
Keywords: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน;สำหรับผู้ได้รับมอบหมายงาน;คู่มือ;การจัดการข้อร้องเรียน;ข้อร้องเรียน |
Issue Date: | 29-Apr-2564 |
URI: | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/804 |
Document ID.: | SD-CLREM-00-00-05 |
Edit Period: | จัดทำครั้งแรก |
Appears in Collections: | Supporting Document : SD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SD-CLREM-00-00-05_คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับผู้ได้รับมอบหมายงาน.pdf Restricted Access | 931.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.