Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/805
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บดินทร์ ยางราชย์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-15T06:26:38Z | - |
dc.date.available | 2021-05-15T06:26:38Z | - |
dc.date.issued | 2564-04-29 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/805 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.subject | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน | en_US |
dc.subject | สำหรับบุคลากร ศบส. | en_US |
dc.subject | คู่มือ | en_US |
dc.subject | การจัดการข้อร้องเรียน | en_US |
dc.subject | ข้อร้องเรียน | en_US |
dc.title | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับบุคลากร ศบส. | en_US |
dc.type | SD | en_US |
local.documentid | SD-CLREM-00-00-06 | en_US |
local.editperiod | จัดทำครั้งแรก | en_US |
Appears in Collections: | Supporting Document : SD |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SD-CLREM-00-00-06_คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับบุคลากร ศบส..pdf Restricted Access | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.