Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/802
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บดินทร์ ยางราชย์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-15T06:08:04Z | - |
dc.date.available | 2021-05-15T06:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2565-07-04 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/802 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.subject | การจัดการข้อร้องเรียน | en_US |
dc.subject | การจัดการ | en_US |
dc.subject | ข้อร้องเรียน | en_US |
dc.subject | Complaint Management | en_US |
dc.title | การจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management | en_US |
dc.type | WI | en_US |
local.documentid | WI-CLREM-00-00-01 | en_US |
local.editperiod | 01 | en_US |
Appears in Collections: | Work Instruction : WI |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
WI-CLREM-00-00-01_การจัดการข้อร้องเรียน Rev01-04-07-2565.pdf | 647.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.