Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/3238
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บดินทร์ ยางราชย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2025-04-23T06:32:17Z | - |
dc.date.available | 2025-04-23T06:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2568 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/3238 | - |
dc.description | -เพิ่มหน้าประวัติการแก้ไข (Revised History) -หน้าแรก ตัดตัวอักษร 2019 ออก -ย้ายตาแหน่งเลขเอกสารและแก้ไขให้เป็นปัจจุบัน -ปรับภาพประกอบให้เป็นปัจจุบัน | en_US |
dc.title | ขอแก้ไขเอกสาร SD-CLREM-00-00-04 คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย | en_US |
local.documentid | DAR-SD-CLREM-00-00-04 | en_US |
local.editperiod | 01 | en_US |
local.uri | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803 | en_US |
Appears in Collections: | DAR-QP,QEP,EP,WI,FM,SD,SDE |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.