Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/isoui/handle/123456789/805| Title: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับบุคลากร ศบส. |
| Authors: | บดินทร์ ยางราชย์ |
| Keywords: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน;สำหรับบุคลากร ศบส.;คู่มือ;การจัดการข้อร้องเรียน;ข้อร้องเรียน |
| Issue Date: | 23-Apr-2568 |
| URI: | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/805 |
| Document ID.: | SD-CLREM-00-00-06 |
| Edit Period: | 01 |
| Appears in Collections: | SD-ด้านคุณภาพ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| SD-CLREM-00-00-06 Rev. No. 01 23-04-2568_คู่มือ Complaint Management สำหรับบุคลากร ศบส..zip | 1.34 MB | Unknown | View/Open | |
| SD-CLREM-00-00-06 Rev. No. 01 23-04-2568_คู่มือ Complaint Management สำหรับบุคลากร ศบส.pdf | 675.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.