Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.sut.ac.th/isoui/handle/123456789/803| Title: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย |
| Authors: | บดินทร์ ยางราชย์ |
| Keywords: | คู่มือการจัดการข้อร้องเรียน;สำหรับหัวหน้าฝ่าย;คู่มือ;การจัดการข้อร้องเรียน;ข้อร้องเรียน |
| Issue Date: | 29-Apr-2564 |
| URI: | http://archives.sut.ac.th/iso9001/handle/123456789/803 |
| Document ID.: | SD-CLREM-00-00-04 |
| Edit Period: | 01 |
| Appears in Collections: | SD-ด้านคุณภาพ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| SD-CLREM-00-00-04 Rev. No. 01 23-04-2568_คู่มือ Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| SD-CLREM-00-00-04 Rev. No. 01 23-04-2568_คู่มือ Complaint Management สำหรับหัวหน้าฝ่าย.zip | 2.58 MB | Unknown | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.